Oei, ik groei - Mini - V.d Rijt & Plooij Lifetime uitgave.

Aangeboden: Oei, ik groei - Mini - V.d Rijt & Plooij Lifetime uitgave. Prijs: T.e.a.b.

Oei, ik groei - Mini - V.d Rijt & Plooij

Lifetime uitgave. 96 blz., in uitstekende staat, als nieuw.

Inhoud o.a.:

Groter worden
Hoe beleeft je pasgeboren baby zijn wereld?
Carrière en kinderen
Kinderen kosten geld
Acties voor jonge ouders
Weet je dat ....
Zwangerschaps ABC

In dit boekje wordt een groot aantal praktische tips en wetenswaardigheden besproken, bv. : wat schaf je aan voor de bevalling, wat er na, maar ook: zeg het met knuffels, inentingschema's, kinderdagverblijf, hoe maak je een draagdoek, consequenties van minder werken, of stoppen met werken, enz., enz.


= =============================================


Ook te koop van deze auteurs:

Oei, ik groei en Hallo hier ben ik

Zie elders op mijn mp.site

Bieden ex. verzendkosten


Meer zwangerschap, baby, peuter, kleuter en kinder boeken, ouders, onderwijs, begeleiding en kinderen met problemen, onder de advertentie titels:


- Basisschool, kinderen, opvoeding, taal - of

- Onderwijs, gedrag, school, opvoeden, taal - of

- Kinderen , ouders, opvoeden, baby's

Bieden ex. verzendkosten


Op verzoek kan ik deze lijst mailen

meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Zwangerschap boeken