Cora de Vos - De meeste gestelde vragen over Kinderopvang

Aangeboden: Cora de Vos - De meeste gestelde vragen over Kinderopvang Prijs: € 12,50

Cora de Vos - De meeste gestelde vragen over Kinderopvang


uitg. Kosmos 1993, 110 pag. Bevat adressen, literatuurlijst en Register.

paperback

- Hoe werkt een gastouderbureau?

- Hebben ouders invloed op het beleid van een dagverblijf?

- Moet ik het goedvinden als de gastouder mijn kind steeds televisie laat kijken?

- Welke huisregels kan ik met mijn au pair afspreken?

- Kan ik de kosten van kinderopvang van de belastingen aftrekken

- Hoe weet ik of mijn baby het naar zijn zin heeft op het kinderdagverblijf?

- Is buitenschoolse opvang niet te vermoeiend voor mijn kind?


de verzendkosten van 1,85 euro komen er nog bij
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Zwangerschap boeken