Oei ik groei

Aangeboden: Oei ik groei Prijs: € 7,00

Oei ik groei
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat je baby vanaf de geboorte niet alleen fysiek, maar ook mentaal groeit? ist je dat je baby daardoor in het eerste levensjaar regelmatig iets nieuws kan ontwaren in zijn of haar babywereldje?! Zoals bijvoorbeeld contouren of kleuren.Vind je het dan gek dat je baby huilerig wordt, wanneer zijn of haar vertrouwde omgeving steeds weer omver geworpen wordt?

Dit boek laat je zien wat er in je baby's hoofdje omgaat.
Het gaat met sprongen.
De sprongen in deze mentale ontwikkeling zijn aanwijsbaar en herkenbaar.
Rond vijf weken,nog een rond acht weken, daarna rond twaalf weken en zo maar door.
Met steeds grotere tussenpozen.

Deze internationale bestseller beschrijft de groeisprongen die baby's het eerste jaar doormaken.
Een kindje groeit niet alleen fysiek, maar ook mentaal.

Oei, ik groei gaat in op wat er in het babyhoofdje omgaat.
Ouders kunnen dit herkennen bij hun kind en er op deze manier beter op inspelen.

boek is als nieuw
Bij de prijs komt 2,64 porto

Kijk ook bij mijn andere advertenties
Alle boeken zijn in heel goede staat

1152
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Zwangerschap boeken