Kraambezoek boek

Aangeboden: Kraambezoek boek Prijs: € 14,95

Hallo wereld hier ben ik dan! Wat is dat een feest! Mijn ouders zijn ontzettend blij en ik krijg heel veel bezoek. Ik zou het leuk vinden als iedereen wat persoonlijks in dit boek zou willen schrijven. En er is ook plaats voor heel veel lieve foto's. Zo krijg ik een prachtig cadeau vol dierbare herinneringen voor nu en later!

Mandegiveaway heeft onder het label Baby?s wereld heeft Pauline Oud cadeauboeken voor aanstaande en jonge ouders. Leuke boeken die perfect aansluiten bij de grote veranderingen die de komst van een baby inluiden. Met al die momenten van spanning, verwachting en intens geluk waarmee dat gepaard gaat. Boeken horen daar natuurlijk gewoon bij. Welkom in Baby?s wereld!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Zwangerschap boeken