Hét negen maanden boek - Gemma Boormans

Aangeboden: Hét negen maanden boek - Gemma Boormans Prijs: T.e.a.b.

Waarom ben ik die eerste maanden toch zo moe? Welke zwangerschapscursus past bij mij? Op welke manier bereid ik me samen met mijn partner voor? Doet een bevalling echt zo'n pijn? Zal ik thuis of in het ziekenhuis bevallen? Is borstvoeding beter dan de fles? Hoe combineer ik werk en ouderschap?
Tijdens je zwangerschap heb je honderd-en-een vragen. Vragen waar je zelf lang niet altijd het antwoord op weet. En juist daarom is dit boek nu zo'n onmisbare bron van informatie. Want hierin vind je alles over zwangerschap (van het moment dat je nog maar net overtijd bent tot aan de uitgerekende datum), de bevalling en de eerste weken met je baby. Het boek is samengesteld door de redactie van KINDEREN, het maandblad over zwangerschap, baby's, peuters en kleuters, in samenwerking met een team van vooraanstaande deskundigen. En dat is de garantie voor een uniek naslagwerk in deze bijzondere periode van je leven.
Voor elke zwangere vrouw en haar partner!


Recensie(s)
NBD|Biblion recensie
Herdruk van een boek over zwangerschap en bevalling. Ten opzichte van de vorige uitgave is er qua opzet weinig verschil. Maar de kleuren zijn veranderd; de inhoud is herzien en bevat 'up to date' informatie. Er zijn wat meer gekleurde kaders met belangrijke informatie en een apart hoofdstuk over bekkeninstabiliteit. De meeste foto's zijn vernieuwd; de tekeningen zijn grotendeels onveranderd. Achterin een groot aantal nieuwe ervaringsverhalen over bevallingen. Een prettig leesbaar boek dat gezellig aandoet en als naslagwerk geschikt is voor een ieder die goed geïnformeerd wil worden over zwangerschap en bevalling.
(Biblion recensie, G.M. v.d. Tuijn-Winkel)

verzendkosten koper € 2,64
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Zwangerschap boeken